Doybox Gıda firmasının BİDAA markası ve "Geleneğin Pratik Tadı" mottosuyla EDT (Ev Dışı Tüketim) pazarında hızla büyüyor. Şubat ayında Türkiye genelindeki satış noktalarını 40’tan 70’e çıkaran firma, Uluslararası market zincirleriyle yaptığı anlaşmalar sayesinde hızla yaygınlaşarak daha fazla tüketiciye ulaşmayı başardı. Firmanın Satış ve Pazarlama Müdürü Müge Gölcü, “BİDAA, hem büyük şehirlerde hem de küçük yerleşim alanlarında her kesime hitap eden lezzetler sunuyor. Bu büyüme, tüketicilerin markamıza gösterdiği ilgi ve güvenin bir yansımasıdır” dedi.
Müge Gölcü, EDT pazarındaki talep artışını gözlemleyerek, yurt dışında da genişlemeyi amaçladıklarını belirtti. Gölcü, “Doybox BİDAA markası ile yurt içindeki hızlı büyüme trendimizi, Mart ayında yapmayı planlığımız ilk ihracatla yurt dışındaki hedeflerimize de emin adımlarla ilerliyoruz” dedi.
60 yakın ürün yelpazeleriyle tüketicilere koruyucu madde içermeyen, sağlıklı ve pratik ürün çözümler sunduklarını vurgulayan Müge Gölcü, ürünlerinin, mikrodalga, fırın, airfryer veya tavada birkaç dakikada servis edilebilecek şekilde hazırlandığını ve buzdolabında eksi 18 santigrat derecede 180 gün saklanabildiğini söyledi. Gölcü, özellikle yemek yapmaya vakti olmayanların, yoğun çalışanların BİDAA ürünleri ile ev yemeklerine pratik ve sağlıklı bir şekilde ulaşabileceklerini de vurguladı. Müge Gölcü, ayrıca tüm işletmeler ve restoranlar için de maliyet kontrollü, sürdürülebilir, ekonomik, pratik ve sağlıklı yemek çözümleri sunarak bu alanda da önemli bir yer edindiklerini kaydetti.
Franchise Yöntemiyle Türkiye’ye Yayılma Hedefi
Öte yandan, Doybox BİDAA Bursa, Nilüfer 23 Nisan Mahallesi’nde geçen yıl açtığı ilk konsept mağazası ile Franchise yönetimine de başarılı bir başlangıç yaptı. Şirket, öncelikle Bursa da yeni mağazalar açarak Franchise yöntemiyle Türkiye genelinde büyüme stratejisini sürdürecek.