Yeni hedeflerimizle büyüyoruz...

“Zirveye çıkmak zordur, ama orada kalmak daha da zordur.”
Önemli ve sürdürülebilir başarılar elde etmiş kişiler ağız birliği etmişçesine bu cümleye atıfta bulunurlar.
Ve şunu da eklerler: Zirvede rüzgarlar çok daha sert eser. 
Başarı yolculuklarının, birçok engelden oluşan bir zorlu yarış parkuruna benzediğini, binbir güçlükle zirveye çıksalar bile bunun kendileri için yeterli olmadığını, asıl başarının ise sürekli zirvede kalmak olduğunu vurgularlar. Özetle “sürdürülebilir başarı”ya işaret ederler. Ekohaber gazetesi, “sürdürülebilir başarı” konusunda gösterilecek en güzel örneklerden biri olsa gerek.
“Bursa’nın ekonomi gazetesi” olma hedefiyle 2 Nisan 1996 tarihinde ilk kez okuyucularıyla buluşan Ekohaber, 2 Nisan’da 26 yaşını tamamladı, 27. yaşına girdi. 26 yıldır gerek dünyada, gerekse ülkemizde nice büyük krizler yaşandı. 
Bazı dev şirketleri bile tarih sahnesinden silen büyük krizler...
Fırtınalı havalardan medya dünyası da ağır yaralar aldı elbet.
Geçmişte neredeyse milyon tiraja ulaşan bazı gazetelerin yerinde şimdi yeller esiyor. 
Ayakta kalabilenlerin büyük çoğunluğu ise kan kaybına uğradı. 
“Küçük Bab-ı Ali” olarak adlandırılan Bursa basınının güçlü ismi Ekohaber ise, kurulduğu günden bugüne neredeyse her birkaç yılda bir başgösteren çalkantılı dönemlerin hepsinden yüzünün akıyla çıkmayı bildi.  
Ekonomileri sarsan ve tüm hesapları altüst eden pandemi bile Ekohaber’in başarı yolculuğunu sekteye uğratamadı.
Aksine, 2020 yılının Nisan ayında yeni bir ortaklık yapısı ve yeni bir kadro yapılanmasıyla daha da güçlendi.
“Krizler aslında önemli fırsatları da içinde barındırır” anlayışıyla yeniden yapılandı. 
Ve yenilenme Ekohaber’e deyim yerindeyse doping etkisi yaptı. 
Sancılı bir süreç geçiren medyada çoğu basın organı varlığını sürdürmek için küçülmek durumunda kalırken, Ekohaber ise tirajını artıran nadir gazetelerden biri olmayı başardı.  
Çünkü koşullar ne kadar zor olursa olsun kuruluş ilkelerinden taviz vermedi, sadece gazetecilik yaptı. Sonuçta sürdürülebilir başarısını tescilledi, başarısının saman alevi gibi olmadığını gösterdi. Her daim, Türkiye ekonomisinin gözbebeği Bursa iş dünyasının sesi olmaya devam etti. Başarıları, yenilikleri, yatırımları, sektörel sorunları ve çözüm önerilerini geniş kesimlerle görüşerek dile getirdi. Gündeme dair analizleri, özel haberleri, dizi yazıları, röportajları ve de her biri alanında uzman değerli köşe yazarlarıyla “Salı günlerinin klasiği” olmayı sürdürdü. Hasılı; gazeteciliğin güvenilir markası Ekohaber, kendisinin Bursa’nın ekonomi basınına armağanı olduğunu kanıtladı. İletişim fakültesini bitrdikten sonra 32 yıldır medya ve iletişim sektöründe çalışan biri olarak, “yönetici ortak” sıfatıyla Ekohaber’in bir parçası olmaktan mutluluk duyuyorum.
Ekonomi basınının duayen ismi, mesleki büyüğümüz Tahsin Ardıç’ın yönetiminde her sayımızı heyacanla hazırlıyoruz. 
Salı günleri gazetemizi elimize aldığımızda yorgunluklarımızı unutuyor ve hemen yeni sayımızın hazırlıklarına başlıyoruz. 
Bizim dışımızda koskoca bir “Ekohaber Ailesi” var tabi. 
En başta okuyucularımız, abonelerimiz, tedarikçilerimiz, kurum ve kuruluşlar, hepsi “Ekohaber Ailesi”nin bir ferdi. 
Başarı yolcuğulumuzda gücümüze güç katan başta Bursa iş dünyası olmak üzere, yerel yönetimlere, kurum ve kuruluşlara, derneklere ve akademik odalara çok teşekkür ediyoruz.
30. yılımıza da aynı anlayışla hazırlanıyoruz. 
Ekohaber’in gerçek sahibi olan okuyucularımızın görüşleri bu süreçte yine bizim için yol gösterici olmaya devam edecek. 
Her zaman yanımızda olduklarını hissettiren okuyucularımıza, paydaşlarımıza ve tedarikçilerimize sonsuz teşekkürler...
Daha nice başarılara birlikte imza atmak temennisiyle...