GÜNDEM

TOSYÖVden CRM semineri

TOSYÖVden CRM semineri

TOSYÖV Bursa Derneği tarafından düzenlenen ISO 10002 ile Müşteri Memnuniyeti semineri yoğun ilgi gördü.

Uludağ İhracatçı Birliklerinde düzenlenen seminerin açılış konuşmasını yapan TOSYÖV Bursa Derneği Başkanı Naci Süzgün "Her etkinliğimizde KOBİlerin ihtiyacı olan konularda üyelerimizi ve diğer KOBİ temsilcilerini bilgilendirmeye çalışıyoruz.Güncel gelişmeleri takip etmeye ve bu konularda firmalarımıza yardımcı olmaya çalışıyoruz. dedi.
Dernek olarak hedeflerinin, ülkemizdeki KOBİlerin gelişmesine yönelik açılımları dile getirmek, sorunları ortaya koymak, KOBİ politikaları üzerine önerilerini ortaya koymak olduğunu kaydeden Başkan Süzgün TÖSYÖV Bursa olarak bu gibi faaliyetlerin devem edeceğini sözlerine ekledi.
Seminerin konuşmacısı Makine Yüksek Mühendisi İsmail Hakkı Kavurmacı ise
ISO 10002 Standartı E-ticaret yapan kuruluşlar dahil olmak üzere tüm ticari ve ticari olmayan kuruluşlarda müşteri memnuniyeti süreçlerinin, müşteri odaklı, etkin ve verimli bir şekilde tasarlanması ve sürdürülmesi için bir klavuz olduğunu öne sürdü.
Standart, kuruluşun büyüklüğüne ve sektörüne bakılmaksızın, her tipteki ve boyuttaki tüm özel ve kamu kuruluşları için ISO 10002 Standartının uygulanabileceğini açıklayan Kavurmacı, "Müşterilerine değer verdiğini, şikayetlerin tutarlı bir şekilde, ciddiyetle ele alındığını göstermek isteyen ve bu konuda müşterilerine güven vermeyi amaçlayan her türlü kuruluş bu standardı uygulayabilir dedi.
Müşteri memnuniyetinin temel kuralının olaylara müşteri gözü ile bakmak olduğunun da altını çizen İsmail Hakkı Kavurmacı "Müşteri gözü ile bakmak, tüm süreçlerimizi müşteri odaklı hale getirmektir. Müşteri ne istiyor?
Müşteri için hangi değeri sağlıyoruz? Kendimizi müşteri yerine koyarak süreçlerimizi yeniden yapılandırabilir, hedeflerimizi müşteri odaklı hale getirebiliriz şeklinde görüşlerini bildirdi.

Sayı: 726 - Sayı'nın Kapağı